Post by notirufule on Mar 13, 2022 14:11:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Локикрафт ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Локикрафт IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer munten ▞▞▞
▞▞▞ Локикрафт 2022 version ▞▞▞
Er verschenen 6 advertenties in de eerste 6 minuten dat ik het spel startte. Je moet wel gek zijn om te denken dat iemand dit zou willen proberen. Verwijderd.
Gratis Minecraft dit is zo cooooooooooooooooool!!!
In this pixel style sandbox openworld block game. You can create whatever you want! Turn blocks into building materials and create your dream house,
Het eerste wat deze app vraagt, is toestemming om je toestel te mogen zijn... Zou ik niet geven lol.
Deze game is geweldig, maar 1.ads 2. Geen mutiplayer 3. Je kunt je personage soms niet draaien en niet op de opties drukken, terug naar het spel of stoppen met de schermknoppen, dus zou je het spel tegen het einde van juli kunnen updaten. Dank je .
Dit is leuk dan word me pa niet boos datik zeur dat ik op de pls5 mag
Net als dit spel, dit is zo fu en het is zo leuk omdat het een heeft, het heeft maar een klein probleempje, maar ik vind het zo leuk dat het een zo leuk is dat het net een Minecraft is, maar dat is het niet. Ik wou dat het niet had alle mieren en glitches hoe heb je het gedaan en het is zo leuk en het is zo leuk omdat en ik ga het honderd miljoen duizend miljard duizend10000000 geven Het is zo leuk als je blokken kunt verwijderen en en ik vind het geweldig omdat het zo grappig is
Ik stapte op het paard en het liet me niet uitstappen daarom geef ik het een beoordeling met één ster dit spel is goed om de andere redenen, maar andere redenen waarom dit spel verschrikkelijk is, koop dit spel niet als je wilt om op de pony te rijden want je kunt er niet vanaf komen het is letterlijk onmogelijk je kunt niet je zit er letterlijk aan vast daarom moest ik mijn hele spel verwijderen krijg dat spel nooit
Oké, eerst en vooral, het wil altijd toegang tot je fotobestanden en al je informatie en als je niet accepteert dat je bent uitgesloten van het spel, was het zo erg dat ik het spel niet kan spelen
Het is goed, ik wou dat het meer op Minecraft leek. Ik haat het dat je niet naar de multiplayer-modus kunt gaan. Ik wil met mensen spelen.
Локикрафт - Download gratis voor Android - Veadug
Bed Wars for Android - APK Download
Dit spel is VERSCHRIKKELIJK. Dit is gewoon een ripoff van Minecraft. Een ding om te zeggen voor de intro. Euh, wat is dit voor intro? En ER ZIJN DE KNOPPEN VAN MINECRAFT! 1/5 spel, niet aan te raden, en koop gewoon minecraft op mobiel als je 7 dollar hebt.
Ik vond het helaas niet echt leuk, het was een beetje te gevoelig en het heeft wat meer dingen nodig die Minecraft heeft en het heeft VEEL te veel advertenties, dus als je niet van advertenties houdt, is dit spel niets voor jou
De slechtste game ooit en je hoort dat van een kind, geloof me, de game is een mislukking en ik vind minecraft leuker. De besturing is zwak en het spel is niet flexibel. Het is tijdverspilling 😒 Het is de slechtste game ooit.
De beste launchers voor Minecraft op iOS en Android - Tablet ...
Garbige.Als ik probeer te spelen, is het eerste wat ik zie een slechte foto van een jongen en een meisje. Toen werd het vrij gewoon. De volgende dag was het spel kapot. Los dit alsjeblieft op
Het spel is echt goed!!!1!! Zelfs als het afzetterij is voor minecraft, vind ik het spel nog steeds leuk en vond ik de update leuk, waarin je nu ijzeren golems kunt maken. Het is cool
Deze wikiHow leert je hoe je een Minecraft Pocket Edition server kunt maken voor je iPhone of Android. De gemakkelijkste (en veiligste) manier om dit te
Локикрафт アーケード jcsy
True Fear: Forsaken Souls 1 Adventure elxs
De game is op zich goed, maar ik heb letterlijk voor Minecraft betaald en deze game plukt het echt. De lay-out van de wereld zag er letterlijk hetzelfde uit
Dit was verschrikkelijk! Er zijn te veel advertenties en elke keer dat er een advertentie is, plaatsen ze je in het pauzescherm. Het is irritant. Er zijn ook geen modi, dus er is alleen overleven op normaal. Dat is balen. Mijn scherm wordt ook vaak bevroren! Ik raad deze app niet aan.
Deze game is vervelend als ik in de creatieve modus vlieg en nog steeds op de grond vlieg, ik moet lopen en waarom kunnen we in godsnaam geen blokken breken terwijl we een blok vasthouden? En als je op iets tikt om te zien wat het is, wordt het in je inventaris geplaatst als je het niet wilt
Het is over het algemeen een goede game, maar de advertenties, als je er problemen mee hebt, zet je wifi gewoon uit, het helpt een heleboel, je krijgt nog steeds wat, maar niet zoveel als je hebt wanneer je wifi aan staat, ik hoop dat dit heeft geholpen .
Vind het spel leuk maar 2 problemen 1. DE TOEVOEGEN daar zijn zooo irritant en je kunt het spel niet verslaan omdat er geen enderparels zijn, repareer deze alsjeblieft.
Ik hield van dit spel. Tot er iets raars gebeurde. Ik was nonchalant aan het spelen en plotseling verschijnt deze zwarte leegte in de lucht. En het kan bewegen.
Loki Craft is een geweldig spel en zo, maar kunnen jullie een update doen zoals meubels plaatsen en zo omdat ik een huis heb gemaakt, maar ik heb meubels nodig en ik heb er geen. En misschien een multiplayer-modus doen? Hebben mensen je gevraagd of ze naar jouw wereld kunnen gaan? Mijn cuz irl wil naar mijn wereld gaan, maar kan niet. GELIEVE een update te doen over die twee pleaaaaasssseeee!
Je kan geen wereld maken oftewl gewoon een kak game
Ik haat deze game die Minecraft heeft gekopieerd. Ik weet dat dit spel geld probeert te krijgen. ze hebben zojuist Minecraft gekopieerd en de bedieningselementen zijn slecht, ze hebben Minecraft-geluidseffecten bijna alles gekopieerd en dit maakt me boos, blijf alsjeblieft bij Minecraft. ook al is dit gratis, blijf bij Minecraft, Minecraft is beter, dit is nutteloos en afzetterij alles van deze "game" Is een vreselijk slecht spel, slechte mensen dit spel moet worden verwijderd, en ja, blijf alsjeblieft bij Minecraft. Lokicraft lijkt meer op een Loki-ripoff-spel.
Het is echt een goede game en alles behalve dit is waarom ik het maar 3 sterren heb gegeven. Ten eerste blijft het achter. Zoals VEEL. Ten tweede de advertenties. Ze zijn niet slecht, maar het zijn er veel. Maar al met al is dit een heel goed spel en ik geniet er erg van! Bedankt!
Geweldige game-ervaring en gewenst dat deze vaker kan worden bijgewerkt, bijvoorbeeld nieuwe blokken toevoegen, commando's uitvoeren zoals /gamemode c (creatief) of s (survival) en ten slotte van skin veranderen of de skin toevoegen die je wilt.
Ik vond het niet echt leuk omdat elke keer een advertentie zou verschijnen. Ik zou teruggaan naar het spel en het spel zou niet werken.
Ik vind dit spel erg leuk! maar omg de ADS! het is belachelijk! zoals elke keer dat ik een tabblad verlaat. winkel, borst, alles! pls bezuinigen op de advertenties. Ik zou het zeker op prijs stellen en ik weet zeker dat veel andere mensen dat ook zouden doen.
Als er niet zoveel advertenties waren, zou het goed zijn. Je kunt ook niet naar het einde reizen, maar het heeft eindportaaldingen. Je hebt niet alle materialen zoals in het echte mijnambacht. Afgezien van die dingen is het een leuk spel
Локикрафт アーケード jcsy
Zombies kille Is leuk
nou ten eerste vind ik het niet leuk dat er geen mobs zijn Ik zou het leuk vinden als er mobs waren en ik zou graag willen dat de FREAKING ADVERTENTIES STOPPEN Ik haat het zooooo veel en ik zou heel graag multiplayer in het spel willen zodat ik met mijn vrienden kan spelen mijn vriend wou dat er multiplayer was voor ik hoop dat jij en andere mensen dat kunnen oplossen, maar ik ben nog steeds dol op dit thx
Zeer aangenaam. Hoewel ik een vraag heb in de dorpen is er dit ding met trappen erin. Het is als een toren, maar er zit niets in, en de treden leiden naar een gat in de structuur.
Ik ben dol op dit spel, maar ik geef 1 ster omdat er geen lama's zijn (mijn favoriete dier) en geen bessen en te veel toevoegingen en andere kleine details zoals het begin om moeilijker te worden om koud en ijzer te krijgen
Bruh Lokicraft!! Het blijft stoppen! Corrigeer dit alstublieft! Ik heb dit eerder gespeeld en het stopt steeds!! ALSJEBLIEFT! Corrigeer dit alstublieft! (Het is nu opgelost)
Ik geef dit spel 3 sterren omdat 1. Veel items niet in het spel zitten 2. Te veel advertenties 3. Er zijn een paar bugs 4. Kun je multiplayer terugbrengen?
Elke keer als ik een huis bouw, spawnt het me ergens anders en toen vond ik nooit het huis dat een klimplant opblies 2 sterren ik begon van dit spel te houden, maar sinds dat gebeurde verloor ik mijn interesse
Klote-app
Loopt telkens enorm
Leuk, maar het heeft niet veel dingen ik kan de textuur niet veranderen het heeft meer dingen nodig het is geen multiplayer 😠 het heeft geen pantserstandaard, boek & ganzenveer, papegaai, panda, bamboe, goudklompjes, terracotta, beton, glas in lood en zo, voeg die alsjeblieft toe
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Het is letterlijk minecraft - alleen met een texture pack heb je letterlijk zelfs de dorpen en dieren gekopieerd. Mensen snappen dit niet, je kunt net zo goed minecraft kopen, het is letterlijk hetzelfde, maar dan beter en zonder advertenties. Natuurlijk kost het geld, maar het is nog steeds goedkoop, ik denk dat het beter is om het een keer te kopen dan deze game te kopen en je tijd te verspillen aan advertenties