Post by notirufule on Mar 13, 2022 13:47:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Koala Crush ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Koala Crush IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch mynt ▞▞▞
▞▞▞ Koala Crush 2022 version ▞▞▞
Gun Trigger Zombie Aksi bdbg
Bra spel. önskar att jag kunde köpa så att jag inte kan ha några annonser.
Jag hoppas att det blir svårare nivå 22 och att mitt 5-åriga barnbarn kan slå det. det är kul ändå.
Älskar det, snyggt enkelt, bra grafik, fina nivåer.
Roligt spel jag kan spela ensam eller med mitt barnbarn. Vi har det jättekul! Det är inte det bästa, men def INTE det sämsta heller! Ge det ett försök!!! Och njut!!!
Det verkar som om felet har korrigerats som jag hade. Jag skulle ge det fler stjärnor om det på något sätt fanns att hoppa över en nivå att komma tillbaka till när de blir ett problem att passera. Kanske en token eller belöning av något slag. Ta en paus från vissa?
väldigt underhållande. synd att det är så många annonser.
tar för lång tid att få nya nivåer. kan inte gå tillbaka till andra nivåer längre 😡
redigerad 11 aug 2019 spelet har ändrats ännu en gång! varför uppdaterar jag inte mynten med liven? Jag brukade få 100 uppdaterade varje dag. också nu färre skott per match vilket gör det svårt att saminkludera ett spel. till exempel kan du behöva 30+ av en färg men inte tillräckligt med go's i spelet för att komma förbi nivån. kan inte ge mindre än 1 stjärna annars skulle vara noll! om inte mynt återställs kommer jag att sluta spela.
Koala Crush Аркади xxc
Roligt, sött, enkelt och avkopplande, annonserna mellan varje bräda är lite irriterande, annars ger jag den 3,5 stjärnor.
En annan typiskt uppenbar "Paywall" (betala eller inte spela) på nivå 100 och uppåt. På dessa "matcha och länka"-pusselspel önskar jag att utvecklare skulle komma på skicklighetsspel/INTE tur i dragningen som man kan köpa och inte behöva förlita sig på en dators programmerade algoritmer! Jag kommer inte att köpa något av "paketen" eller använda Facebook för att fortsätta och har tagit bort ca. 25-30 sådana matcher det senaste året🤑👎☣
Jag älskar spelet om det bara skulle sluta starta mitt under spelandet. Det är så irriterande. Det ger mig inte heller det sista draget som jag skulle ha klarat av. Det fuskar
Njut av det här spelet mycket, men ibland fryser skärmar mest irriterande
Det nya utseendet är hemskt och jag gillar inte att jag inte kan spela om en nivå för att försöka få en högre poäng.
Bra tidsfördriv
Inte illa, långt till många annonser tar bort njutningen av spelet
Så jag gillade det här spelet. Ja, Cube Rush har annonser, men de är inte så långt irriterande. Men sedan senaste uppdateringen (2/15) har jag inte kunnat hämta ut den dagliga bonusen tydligen och helt enkelt för att jag inte har wifi. *suck* Så jag antar att den här kommer att raderas inom kort, för utan den dagliga bonusen kommer vissa nivåer inte att vara acceptabelt utan att betala, vilket jag inte har för avsikt att göra. UPPDATERING: Tack för svaret, men efter dagar utan arbetstid efter att jag uppdaterade min recension tillät det mig att samla in
Bra spel!!! det är inte svårt (ibland) att klara nivåer, super!!
Inget dåligt spel. Pussel har en viss utmaning. Inte särskilt stora på poäng för oanvända svängar.
Jag tycker om att spela det här spelet, det enda jag kan klaga på är att det tar mina 50 poäng för 5 spel till när jag inte är redo. 50 play-knappen måste flyttas någon annanstans.
Jag gillade i början tills jag insåg om annonsen. Spelet har fortfarande köp i appar och tjäna pengar på annonser.
Avkopplande, och det hjälper mig att övervinna vissa visuella utmaningar! Jag älskar verkligen det här spelet!
Älskar det här spelet väldigt avkopplande och gör dig inte ont i det utan bara lugnt avkopplande. Tack.
Koala Crush Arkada lvu
Bra spel dålig app. Cut's out i mitten av ungefär var tredje match och förlorar alla mina framsteg. Patetisk!
Så många annonser. En efter varje match. Klar att radera på grund av annonserna.
lätt spel det håller mig sysselsatt när jag måste sitta och vänta på folk
Detta spel är, du måste vara uppmärksam och titta på hela skärmen innan du bestämmer dig för ditt drag. Mycket roligt.
Du måste fixa spelet där det ger fler av de små bomberna och sakerna oftare eftersom spelarna har otur utan någon av dem, om du skulle ge en av varje var tolfte timme, så skulle spelarna ge ett bättre betyg eftersom det vore roligare.
Jag spelar det här varje dag, ibland två gånger om dagen. Jag hämtar min dagliga belöning som alltid anger dag 1? Någon måste rätta till detta.
Spelet är väldigt roligt, men det finns annonser varannan nivå och klarar du inte nivån får du en annan annons.
Koala Crush Аркады jjur
Pengar hungrig. komma till nivå 50 och omöjligt att få 3 stjärnor utan att spendera pengar på boosts. Oavslutande.
Det är ett spännande spel, inte lika illa som andra spel som vill köpa extra.
du fortsätter att tvinga mig att gå ut på webbplatsen och komma tillbaka för att spela på grund av tillägg. Jag tröttnar på det och slutar ett tag.
Roligt spel, inga irriterande annonser, lätt att tjäna liv och föremål. Mitt nya favoritspel!